دیدار دست‌اندركاران سفرها و خدمات نوروزی با رهبر انقلاب

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: از آنجاییكه خداوند متعال شاكر و علیم است، علاوه بر آگاهی از زحمات و سختی های خدمت در ایام تعطیلات عید، قطعاً از این كارهای حسنه سپاسگزاری خواهد كرد.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین از خانواده های عوامل دست اندركار سفرهای نوروزی كه در ایام تعطیلات، شاهد دوری نزدیكان خود هستند تشكر فراوان كردند.
ایشان در ادامه حوادث سفرهای نوروزی را یكی از دغدغه های نگران كننده در این ایام خواندند و خاطرنشان كردند: تمام دستگاههای مؤثر در سفرها و مسئول حفظ انضباط جاده ای باید تلاش خود را برای به حداقل رساندن این حوادث بكار گیرند.
رهبر انقلاب اسلامی از مردم و مسافران هم درخواست كردند تا بیش از پیش مقررات و قوانین را رعایت كنند تا خدایی نكرده در این ایام شادی، برای آنان تلخكامی بوجود نیاید.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان گفتند: امیدوارم ایام عید و تعطیلات نوروز به همه مردم ایران خوش بگذرد و مردم این ایام را با شادی و شیرینی سپری كنند.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از برنامه ها و تدابیر در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی و كاهش میزان سوانح و تلفات حوادث جاده ای بیان كرد.
وی «آموزش همگانی و نهادینه سازی فرهنگ انضباط اجتماعی»، «استفاده از فناوریهای نوین و سامانه های هوشمند كنترل ترافیكی»، «تصویب و اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی»، «توسعه ناوگان ریلی»، «ایمنی راه و تسریع در خدمات رسانی به مجروحان حوادث» را از جمله دلایل كاهش سوانح و تلفات در سالهای گذشته برشمرد و گفت: انتظار این است كه خودروسازان نیز برای ایمنی بیشتر خودروها تلاش جدی تری انجام دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه